Predlozi kako da ORGANIZUJETE svoje vreme

Organizovanje svakog dana pomaže vam da posao završite na vreme, ostanete angažovani tokom važnih sastanaka i daje vam prostor da budete kreativni i proaktivni u svojim zadacima. To se takođe odnosi i na vaš lični život. Jake veštine upravljanja vremenom su vaš saveznik u postizanju ključnih ciljeva i/ili karijernom napretku.

Pixabay

To do lista
To do lista uvek štedi vreme. Ako imate spisak, nećete se pitati šta je na dnevnom redu ili šta dalje. Lista vas drži fokusiranim i motivisanim, a poseban je osećaj zadovoljstva svaki put kada štiklirate zadatak sa liste. Čak i ako ste okruženi distrakcijama, lista će vas vraćati na pravi put.

Određivanje prioriteta
Postoji mnogo načina za određivanje prioriteta onoga što treba uraditi. Neko će se odlučiti da prvo završi brze, jednostavne taskove, a zatim duže, koji traže više koncentracije, ili obrnuto. Neko će kombinovati zahtevnije sa manje zahtevnim zadacima. Važno je otkriti šta je najproduktivnije za vas, jer procena prioriteta jeste ključna za dobru organizaciju vremena. Tehnike koje dobijate na NLP treninzima rezultuju dobrom organizacijom.Fokus na jedan zadatak
Ako ste odlučili da izvršite zadatak, završite ga do kraja.
Napuštanje trenutnog zadatka i bavljenje nečim drugim može dovesti do produžavanja operativnog procesa u obavljanju oba zadatka. Na primer: u sred ste pisanja izveštaja, a zatim odjedno prekidate I proveta e-poštu bez razloga i odgovarate na isti. To nije samo loše upravljanje vremenom već i loše za vašu koncentraciju. Usredsredite se na zadatak koji je u toku i izbegavajte ove zamke.

Planiranje unapred

Osnovni deo upravljanja vremenom je planiranje. Ako budete efikasni u planiranju i kako ćete sve postići, lako ćete moći da se pridržavate poslovnog rasporeda. U idealnom slučaju, trebalo bi da imate plan unapred za nedelju ili bar dan ranije. Kada tačno znate šta treba obaviti za dan ili nedelju, ostaćete organizovani i koncentrisani.

 

Izbegavanje savršenstva

Ne dozvolite da savršeno bude gore od dobrog. Izbegavajte prekomerno analiziranje svega što radite. To, međutim, ne znači da budete nepažljivi ili nemarni. Kada završite zadatak i date mu sve od sebe, nastavite dalje.

Bez obzira na savete ili alate koje koristite, mudro trošite svoje vreme, ali takođe odvojite vreme za odmor i opuštanje kako biste bili zadovoljni i motivisani za dalji rad.