Brend ‘’Kesha Rose Beauty’’ je ostvarenje pevačice planetarno poznatog hita ‘’ Tik Tok’’. Kesha je krajem 2019.godine odlučila da lansira brend kozmetike pod svojim imenom. Osim što je birala najkvalitetnije sastojke, ono što je izdvaja od većine preduzetnica je činjenica da se njen brend bori za prava zivotinja, te kozmetika nije testirana na
istim. Iako je pokupila simpatije svih i uložila srce i dusu u ovaj projekat, brend nije doživeo očekivanu ekspanziju.
Lady Gaga je pokazala po ko zna koji put da se snalazi u svakoj sferi poslovnih poduhvata, te nas nije začudilo kada je poželela da napravi i kozmetički brend. ‘’Haus Labaratories’’ nastao je iz njene ljubavi prema bjuti svetu — ali nije rizikovala mnogo. U 2019. godinini istupila je smelo sa samo nekoliko proizvoda — šest osnovnih stvarčica za svakodnevno ulepšavanje. Brend je oduševio sve entuzijaste šminke, ali se nije proslavio koliko su svi ocekivali. Za skoro dve godine, Lady Gaga akumulirala je neverovatnih 140 miliona dolara od prodaje na globalnom nivou.
Tekstopisac i glumica Selena Gomez, lansirala je svoju potpuno vegansku liniju kozmetike. Pod nazivom „Rare Beauty“ make-up brend atraktivne preduzetnice nudi proizvode koji su nastali u potpunosti bez okrutnosti. Pokazala je koliko joj je diverzitet bitan, tako što je uvrstila sve moguće i nemoguće nijanse koji odgovaraju svakoj boji kože.
Dugo se spekulisalo koji je sledeći korak magične JLO, ali se niko nije nadao da će i ona da uplovi u kozmetičke vode. Nije prvi put da se ova lepotica oprobala u bjuti svetu — iza sebe ima uspešnu saradnju sa renomiranim brendom Inglot i čitavu kolekciju sa svojim potpisom. Svi su ocekivali da će i ovog puta šminka biti u pitanju, ali se Dženifer
odlučila za skin care liniju i poželela da sa svim ženama sveta podeli tajne kako njena koža izgleda sjajno i u šestoj deceniji.
Evidentno je da sve što Rihanna dotakne, pretvori u zlato. Najbolja R’n’B pevačica na svetu ima bezbroj uspešnih saradnji iza sebe, ali verujemo da je ovaj kruna njene karijere, kako ju je učinila milijarderkom. Ljubav prema kozmetici i mejkap trikovima pokupila je od svoje majke, te nas nije začudilo kada je na jesen 2017.godine lansirala sopstveni brend i rasprodala sve proizvode u rekordnom roku. Fenty Beauty porodici pridružio se i Fenty Skin, koji je već najpoznatiji kozmeticki brend novog doba. Pet godina nakon osnivanja, Rijanino bogatstvo doseže neverovatne tri milijarde, a ne bi nas čudilo da se ova brojka utrostruči brzinom svetlosti.